Exam!!!

Sunday, February 7, 2010
Adoi..pagi2 dah buat aku bengang!!!arghhhh!!! tension2 da laa besok exam..


pastu ni lg 1 sbb aku tension pepagi ni..cinabeng nye mamat viet!!!cissss!!!ok mamat ni dak kelas aku..ade ke patut td aku kol nak pinjam notes pastu die hang up on me!!cissss!!! feel like want to swear on his face right now!!!! before ni pn die selalu wat gak..oooo ingat ko best sangat laa!!!

Tau laa ko pandai kan tp tolong laa behave sket..klau die nak mintak tlg,aku tlg je..tak de plak aku ltak phone ke ape..teruk betul laa perangai!!!
HGJHHGFJKJ:LAHIGUVFYUW$QYUIOOKNBJVGHJYCYDYFU^$S$WTYGIJOIBVAJGIKHJOAJPYTDESRE!!!!!!!!

kalau la die tak nak bagi pn,cakap laa elok2..tak pyah laa nak letak phone cam tu..bukan susah sgt pn nak kasi pinjam notes..susah betul laa ade org mcam ni..hissshh..

sekian

ok mimi tarik nafas pjg2..relax2..
smbg study balik..All the best to all yg tgh exam,research thesis,presentation etc.
ganbarou ne!!!

5 comments:

  1. popeye said...:

    good luck!

  1. AfIqAh^^AiSyAh said...:

    huu... kejam n kurang hajar gila orang tu... bengong, patut la dak kelas ko pn tak layan dia sangat... lokek gila!! hish, takpe la mimi... sabar2, cari orang lain je 4 help. saigo made, gambare!!! aku sokong ko!! muah2! miss u~~

  1. aaa..ak pn bengang gak rase..bajet bagus kaa??
    xpe mie,
    lupe kan die..mtk ngn org len..
    exam gambare!

  1. Mimi Supandi said...:

    sharil: thanks..gud luck to u too!!

    fiqa: tula..bgg thap cipan aku hr tu..tension tul ade org cam die tu..takpe nex time bleh blas..
    n miss u too dear:)

    ila:tak bagus lgsg pn die tu!!bgg2..
    thanks ila..gambarimasu!!

    acap:thanks!!!