earrings

Saturday, November 7, 2009
Hi!!
Rase macam baru je update blog tapi dah lama rupenye..So after the last post..mimi found that ade gak my friends yg tgk cter super duper cute ni..You're Beautiful ;p hihiii keep watching guys..and for those who still looking for new korean drama I'd like to suggest this drama..

next..nak cter pasal my fav earrings..I got my ears pierced when I was a baby..so I don't know how it felt back then..But if I got to choose to do it now,I think I don't want to do it..coz it hurt..so,I'm so impress with those yang byk wat pierce kat telinga dorg ke kat mane2 ke..huhuu ngeri nye kalau fikir~~

To tell the truth..mimi agak takut nak pakai earrings sendiri..until lately baru mimi berani nak pakai sendiri..cos selalu mak mimi yang tolong pakai kan..hihii cam budak-budak;p
My earrings are usually simple and adorable in my eyes..Let's check it out..

1)little flower
got this baby for RM5..cheap but I like it very much..
(abaikan price kat pic tu ye..)

2)sweetheart
love the design coz so simple..

3)sweet pinky
tak pnah pkai lagi..so this one will be the next ;)

4) White hearts
Love this baby so much..simple but so adorable..
stop wearing this pair coz it makes my ears hurt..huhuuu

Love all my earrings especially the one that I got from my parents. (not in the pic) Left it at home.I'll wear it again someday..

When you want to find your new earrings or anything,you should take your time in choosing them.No rush honey..take time and you'll get want you want..
I'll keep looking for my next earrings:)

p/s name2 earrings tu mimi saje je letak..hihiii not their real name k


Till here..take care;)

7 comments:

  1. aien said...:

    mimie!!!
    aku suke hg nyer little flower earings tuhhh.
    aku skrg tanggal subang n da dkt 2 bln xpakai nihh.kena g carikk earing jgk aa.jeles2.

  1. athirah ayu said...:

    nak pakai subang...tp takut nk btindik...kecik2 dulu prnh btindik tp tp lbg dh tutup... :(

  1. Mimi Supandi said...:

    aien: comel kan..hihii..simple n murah!! gi carik gi..nnt tnjuk kat aku ek..best gak collect mende ni:)

    thirah: kak mimi pn same..kecik2 tindik pastu lame tak pkai..igt lbg da tutup tp last yr try pkai boleh plak..miracle:)

  1. Cieri said...:

    xbape sakit pun.
    aku br je tindik tgh bulan 10 ritu. terkejut sikit je. cume after care r kena chuui sket.kalo kulit sensitif/allergic ngan bukan emas/silver,baik tindik pakai y plastik.mitame wa kowai yo.sbb y plastik nye beso giler.
    in a week gurai baik.kalau y nak tambah lubang tu,maksure x tindik kena tulang rawan.kalau tak,susah nak baik sikit...

  1. Mimi Supandi said...:

    oo yeke tak sakit ek..waa aku dok byg sakit je..tp bagus laa nnt klu ade yg nak tindik tak tkut sgt;p
    tp bce ko nye explanation tu still cam kowai je..huhuu

  1. Anonymous said...:

    Tak pernah pakai sendiri?
    haha comel la Mimie ni

  1. Mimi Supandi said...:

    skrg da pkai sndr lor;p