I'm going back home!!

Thursday, February 26, 2009
yup~~I'm going back home for spring holidays!!yeah!! Actually, memang plan tak nak balik tapi rasa homesick la pulak plus my parents suruh balik. Decision agak last minit tapi tak kisah laa.
I'll be home from 13/3 till 4/4.Tak sabar nya nak balik. Luckily, my graduation research tak start tyme cuti ni kalau tak sure tak boleh balik.

Sekarang tengah fikir nak buat apa kat rumah nanti. Yang penting nak mintak mak masak mimi punye fav foods. Lepas tu nak ajak my parents gi jogging pagi-pagi and lepas tu gi breakfast kat kedai mamak. Nak makan roti canai or roti sardin ngn teh ais. hmm..All I can think is about food!muahaahaa..

Balik ke Msia this time sabishii sikit coz balik sorg2 tapi balik jepun balik with my Fyqa and Nurul.First time balik sendiri. Hope I'll be fine=) FIGHTING!!

6 comments:

  1. pluMpkIN said...:

    Wah! jeles mi blk umah tyme spring. njoy ur tyme at home k? so summer nnt tak blk ke? we can't meet la this year eh.. sedeynye.. min g spain spring ni. nnt min pass souvenir kt adik mi thru boy ek. have a safe trip home!

    p.s min pun blk sowg jgk nnt. yeay. fighting! haha

  1. Mimi Supandi said...:

    to ecah~~
    have a nice holiday ye=)
    jgn sedih2~~

    to min~~
    ok I will njoy my time at home..summer nnt balik.. But mi tkut tak smpat jumpe min..mi blek maybe tyme raye..
    Wa!!best nye min jlan2 kat spain..jeles2..
    hehehe..ade souvenir for me ke..hihiii..

  1. syaza said...:

    mimi..pe lagi..mangga la mimi!!

  1. tictactoe said...:

    gambare yo hitoride...nampasarenaiyouni ne^.^